6 תשובות
לדעתי הם יהיו סבבה עם זה, לא אמורה להיות בעיה.
אם הייתם חברים ובקשר טוב כנראה ישמחו?
sii
תלוי באיך שתפסו ממך פעם קודמת, והסיבה שעזבת...
אם עזבת בגלל מעבר דירה אז אין בעיה
אבל אם בגלל יחס חברתי אז יהיה קצת קשה...
ישמחו
יופתעו
ישמחו ויופתעו
חברה שלי הייתה בכיתה א בכיתה מגבילה ובכיתה ב היא עברה לעיר אחרת ובכיתה ג עד ו היא הייתה בכיתה שלי
(אני בחטיבת ביניים עכשיו)
אנונימית
ישמחו? d:
באותו הנושא: