13 תשובות
שואל השאלה:
איזה באסה חשבתי אני הכי ותיק
איזה באסה חשבתי אני הכי ותיק
אנונימי
לא פיץ עכבר
הוא 4 ו7 חודשים
הוא 4 ו7 חודשים
שואל השאלה:
טוב פיץ עקף אותי בטיפה
טוב פיץ עקף אותי בטיפה
אנונימי
היה פה את אחד שיודע והוא היה 5 שנים
שואל השאלה:
אין מצב חמש שנים חח אני בין הראשונים כאן זה לא אפשרי ובכלל לא שמעתי עליו גם
אין מצב חמש שנים חח אני בין הראשונים כאן זה לא אפשרי ובכלל לא שמעתי עליו גם
אנונימי
יש כאלה שעוקפים אותך, אבל ממש קצת חח
ולמה שלא תחשוף את עצמך אה? ;) ותיק ותיק
ולמה שלא תחשוף את עצמך אה? ;) ותיק ותיק
שואל השאלה:
חח עכשיו אחרי שאני יודע שאני לא הכי ותיק פאדיחות לחשוף את עצמי איזה באסה עד היום חשבתי אני בעל התואר הכי ותיק בסטיפס /:
חח עכשיו אחרי שאני יודע שאני לא הכי ותיק פאדיחות לחשוף את עצמי איזה באסה עד היום חשבתי אני בעל התואר הכי ותיק בסטיפס /:
אנונימי
לא הכי... אבל כן די ותיק
לא בטוח, אולי יש כאלה שנכנסו לפנייך.
לא, יש כאלה בהרבה יותר.
חח לא בטוח.. אבל שווה לבדוק! אני הרבה פחות ממך!
לא יודעת בטח יש יותר וותיקים
לא יש פה 5+
באותו הנושא: