6 תשובות
לא, ממש לא (: וכל הכבוד לך (:
תוך כמה זמן ירדת שמונה קילו?
זה תלוי בדעתך, את שלמה עם עצמך אז לא, את לא שלמה תורידי עוד (-:
מבחינה רפואית ממש לא..
אם את רוצה להמשיך בכך תמשיכי (מטעמי בטחון )
אך דעי שאת לא חייבת..
ואני צריכה להתייעץ איתך על משהו, תוכלי לשלוח לי הודעה?:)
לדעתי תורידי,.. אבל זה לא אומר לעשות דיאטה רצח ולהרעיב את עצמך פשוט תאכלי נכון ירקות פירות וארוחה אחת משמינה בשבוע ( שישי )
(::
אם את רוצה תמשיכי.. אבל בעיקרון לפי מחשבון bmi את אמורה להישקל בדיוק כך ואת במשקל בריא. אז כל הכבוד:)
לא וכל הכבוד לך =) אבל תשמרי על עצמך