5 תשובות
הבעיה בסים או בקליטה.
שואל השאלה:
זה כל פעם הולך ובא.. באותו מקום
זה כל פעם הולך ובא.. באותו מקום
אנונימית
אכן זה בדרך כלל קורה כשאין קליטה או כשהפלאפון לא קולט את כרטיס הסים, נסי לכבות ולהפעיל מחדש
תבדקי אולי יש בעיה בסים
זה אומר שאין לך קליטה
אנונימי
באותו הנושא: