4 תשובות
אולי אומרים את זה כי יש הרבה ימניים דתיים, אבל זה ממש לא סותר. אני מכירה אתאיסטים ימנים
לא סותר, אני אתאיסט עם דעות ימניות בהרבה מהדברים...
זה לא סותר.
זה לא סותר אחד את השני..
חברה שלי אתאיסטית וימנית..
חברה שלי אתאיסטית וימנית..