11 תשובות
באשדוד אני יודע שמפכל המשטרה המסכים לאנשים להסתובב עם כלי נשק להרתעה ולהגנה עצמית בעיר, לפי מה שאמרו לי.
אבל אפשר ספריי פלפל שהוא חוקי לכל אחד רק לא לשימוש סתמי.
לא סגורה על זה, תצאי עם ספריי פלפל.
כן הערבים יוצאים מהבתים עם סכינים
אנונימי
לא בטוחה, עדיף שתצטיידי בתרסיס פלפל בינתיים.
אני לא חושבת...
תצאי עם ספריי פלפל או משהו
גם אפקטיבי
עכשיו ברצינות, ממש לא! יש חוק וזה שיש מחבלים שעוברים על החוק לא אומר שלכל השאר מותר גם.
אנונימי
לא, מותר אולר כיס וספריי פלפל
כן
לא.
אבל יש ספריי פלפל שכפי שאני יודעת מותר להשתמש בזה..
כן נתנו אישור לזה, ויש את הספרי פלפל עדיף נראלי
לא. החוק עדיין בתוקף.