3 תשובות
הם אמרו למשטרה, הכי פשוט בהצלחה.
שואל השאלה:
אתם גם מכירים אנשים שעברו בריונות? איך הם התמודדו עם זה?
אנונימית
שמתי ***... והמשכתי...