התחברות
הרשמה
אם הקאתי בכוונה רק פעמיים, אני לא בולמית נכון?
16 בספטמבר 2015, 14:15
להקיא
הקאה
בטן
הקאות
בולימיה
הפרעות אכילה
2 תשובות
תלוי אם זה נהיה אצלך הרגל
(
(בת) Houston,we have a problem
אם אין עוד תסמינים אז את עוד לא נחשבת לבולימית לדעתי, אבל אולי את בדרך.
ל
לכל שאלה תשובה
באותו הנושא:
דיי למה יש בנות שמתלבשות חשוף בכוונה להיות "מקובלות" או יותר נכון טרף לפדופילים?
אני הקאתי היום עם האצבעות בבית ספר פעמיים ולא אכלתי כבר יומיים חוץ ממשהו קטן ו..
הרגע יצא לי דם מתי שהקאתי האם אני אמור לדאוג?!?!? (הקאתי בכוונה כי אכלתי מלא דברים לא בריאים, מלוואח חטיפים ועוגות וכו')
אני בולמית ומקיאה מידי יום אבל אף פעם לא הקאתי דם היום הקאתי דם מה זה אומר והאם צריך לבדוק את זה?
אם הקאתי כמה פעמים (בכוונה) אני לא נחשבת בולימית נכון?
נכון יש בנות שמקיאות בכוונה..?
הקאתי פעם ראשונה בכוונה ועכשיו ממש כואב לי הגרון יכול להיות ששרטתי את עצמי בטעות?
נכון זה מעצבן החברים האלה שאוכלים לאט בכוונה?
בבקשה תעזרו לי- הקאתי כבר 3 פעמים מאז הלילה.
הקאתי (בכוונה), תוך כדי שהקאתי ראיתי שאני מקיאה גם דם ועכשיו גם שורפת לי הבטן, ממה זה יכול להיות?
איזה תופעות לוואי יכולות להיווצר עקב הקאות בכוונה?