4 תשובות
זה נשמע כמו צרבת.

הנה כתבה שתעזור לך בעוד מידע.

מאחלת שיעבור מהר.
שואל השאלה:
וזה לא קשור לזה שלא אכלתי כלום מעל 4 ימים?!
שואל השאלה:
אני בצבא סוגרת חג לא אכלתי כלום מיום חמישי או שישי אני כבר לא זוכרת כי צהל לא דואג לי לאוכל אני צמחונית אז ברור שאין לי קילקול קיבה חשבתי אולי שזה צרבות
קילקול כיבה לא לאכול חמוץ לימרוח ערק על הבטן וזה יעבור