2 תשובות
בניגוד לכלי חרסינה או כל דבר אחר שנשבר, הלב כן יכול לחזור למצב הקודם שלו,
אמנם עם זיכרונות שחרוטים בתוכו, אבל הוא יכול לחזור לעצמו.
הזמן הוא התרופה הכי טובה,
את תראי שכלל שיעבור הזמן הכאב ייעלם יותר ויותר,
את תעברי את זה כמו גדולה.
תנסי להעסיק את עצמך,
למצוא תחביב,
לצאת הרבה עם חברים.
זה כבר יעבור (:
אמנם עם זיכרונות שחרוטים בתוכו, אבל הוא יכול לחזור לעצמו.
הזמן הוא התרופה הכי טובה,
את תראי שכלל שיעבור הזמן הכאב ייעלם יותר ויותר,
את תעברי את זה כמו גדולה.
תנסי להעסיק את עצמך,
למצוא תחביב,
לצאת הרבה עם חברים.
זה כבר יעבור (:
תעשי דברים שאת אוהבת, תשכחי ממי ששבר לך את הלב.
תנגבי את הדמעות ותרימי את הראש תמיד, גם אם הלב כפוף!
אני פה אם את רוצה לדבר כי גם לי שברו את וגם דרכו לי על השברים כדי להיות בטוח שהוא מרוסק.
והתגברתי על זה.
אם בא לך, אני אשאיר את הסיפור האישי שלי (:
תנגבי את הדמעות ותרימי את הראש תמיד, גם אם הלב כפוף!
אני פה אם את רוצה לדבר כי גם לי שברו את וגם דרכו לי על השברים כדי להיות בטוח שהוא מרוסק.
והתגברתי על זה.
אם בא לך, אני אשאיר את הסיפור האישי שלי (:
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: