6 תשובות
אתה יכול להתגייר
אנונימית
בוודאי, ואתה גם לא היחיד- יש דבר כזה ביהדות שאנשים לא יהודים נולדים עם נשמה יהודית. אני ממליצה לך להתגייר בצבא.
מה זה חשוב יהודי או לא? אלו דתות שנעשו בזמנים מאוד פרימטבים כדי לשלוט באנשים, העיקר שתהייה אדם טוב ותנצל כל רגע בחיים.
אנונימי
ואם אתה רוצה לדבר על זה, אתה מוזמן:)
וחוץ מזה, אם זה מה שאתה מרגיש אתה לא צריך לשאול אם זה בסדר חחח אתה לא צריך לקבל אישור מאף אחד חוץ מעצמך
כן.. יש הרבה אנשים שמרגישים מחוברים לכמה דתות..
באותו הנושא: