4 תשובות
אה סוף סוף גדלה הילדה...
אני יכולה לומר לך לגבי פזור.
פעם הלכתי אסוף ואז לפני שנה-שנתיים התחלתי ללכת פזור.
כן זה מפדח בהתחלה ללכת שונה אבל תוך שבוע מתרגלים לזה.
אז אם יש לך את האומץ ביום הראשון ללכת כמו שבא לך, את תביני תוך כמה ימים כמה זה קל.
שהיא שינתה סגנון לבוש.
שאולי הביטחון העצמי שלה עלה.
שהיא הבינה את היותה נשית.