2 תשובות
אולי זה כאבי בגרות, אולי זה כאב שבא מהחור של העגילים...
אם זה לא עובר תפני לרופא.
שואל השאלה:
לא לא מהעגילים אני עם עגילים מגיל שלוש זה פשוט מהעצם לא יודעת איך להסביר כאילו טיפו שעושים טראגוס אז למטה יותר יש כמו עצם ומשם מתחילים הכאבים