2 תשובות
אולי זה כאבי בגרות, אולי זה כאב שבא מהחור של העגילים...
אם זה לא עובר תפני לרופא.
אם זה לא עובר תפני לרופא.
שואל השאלה:
לא לא מהעגילים אני עם עגילים מגיל שלוש זה פשוט מהעצם לא יודעת איך להסביר כאילו טיפו שעושים טראגוס אז למטה יותר יש כמו עצם ומשם מתחילים הכאבים
לא לא מהעגילים אני עם עגילים מגיל שלוש זה פשוט מהעצם לא יודעת איך להסביר כאילו טיפו שעושים טראגוס אז למטה יותר יש כמו עצם ומשם מתחילים הכאבים
באותו הנושא: