6 תשובות
אם את לא מרגישה טוב תשברי
H..
כן, בריאות לפני הכול
עדיף שכן, אם את מרגישה שאת לא יכולה עוד.
אם את מרגישה ככה אז כן ותלכי לשתות מים בדחיפות
רק עכשיו ראיתי, וחבל שכך. מקווה ששברת את הצום!