5 תשובות
תחזרי, מקסימום אם ישעמם לך אז תמחקי
שואל השאלה:
אז רגע איך אני עושה שיעקבו אחרי באינסטגרם? אין לי תמונות או משהו פשוט ריק.. וגם עוקבים אחרי רק אמריקאים
אז רגע איך אני עושה שיעקבו אחרי באינסטגרם? אין לי תמונות או משהו פשוט ריק.. וגם עוקבים אחרי רק אמריקאים
אנונימית
אין שם שום דבר מעניין
תאמיני לי אין מה לחפש בפייס משעמם שם
אין טעם. אבל אם בא לך אז תעשי את זה.
באותו הנושא: