התחברות הרשמה

יש פה כאלה שסבלו מהפרעות אכילה?

22 ביוני 2015, 15:41
אנורקסיההפרעות אכילה    
תשובה אחת
כן. כל היום מציקים ומפריעים לי שאני אוכל ולא נותנים לי לאכול בשקט
מ
מעריץ של בוז'י
באותו הנושא:
יש לי ממש טריגר מהפרעות אכילה, מה לעשות?
דברים שרק מי שסובל/סבל מהפרעת אכילה יבין?
שאלה לגבי הפרעת אכילה
סוףסוף אני יכולנ להגיד סופית שיצאתי מהפרעות אכילה!
לכאלה שיש להם הפרעות אכילה/ אנורקסיה/ סבלו מאנורקסיה (המשך למטה)
שאלה לגבי הפרעת אכילה
הבדלים בין סוגי הפרעות אכילה - מה ההבדל בין בולמיה לאנורקסיה?
להפסיק הפרעות אכילה - יש לי הפרעות אכילה איך מפסיקים את זה?
כאלה עם הפרעות אכילה איך אתם מתמודדים עם זה?
מי שסבל/סובל מהפרעת אכילה, איך היא השפיעה לכם על המצב הנפשי וההתנהגות?
יצאתי מהפרעות אכילה והבאתי היום אוכל פעם ראשונה לבית ספר, איך לשכנע את עצמי לאכול?