2 תשובות
לא עולה כסף וכול פעם שאתה עובר סניף אתה מבצע את הפעולות בסניף שעברת אליו
לא עולה לך כלום... וכל דבר שמצריך העברה בנקאית או פגישה חייב להתקיים בסניף שלך..
באותו הנושא: