7 תשובות
עדיף שתאכלי פרי מאשר עוגה, אם את בקטע של "לשמור" (:
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור שזה עדיף אבל זה משמין?
כן ברור שזה עדיף אבל זה משמין?
אנונימית
זה לא משמין בדיוק...
זה מוסיף קלוריות כמו כל דבר, אבל קלוריות בריאות לגוף
ואם לא תכניסי מספיק קלוריות- הגוף שלנו אוגר שומנים במשך הזמן, והוא משתמש בזה..
אז עדיף להכניס מספיק קלוריות כל יום... בערך 1500 קלוריות
זה מוסיף קלוריות כמו כל דבר, אבל קלוריות בריאות לגוף
ואם לא תכניסי מספיק קלוריות- הגוף שלנו אוגר שומנים במשך הזמן, והוא משתמש בזה..
אז עדיף להכניס מספיק קלוריות כל יום... בערך 1500 קלוריות
אנונימית
זה סבבה לגמרי.. פירות זה בריא
לכל מאכל יש ערך קלורי, כך שזה כולל גם פירות וירקות. הערך הקלורי שלהם יותר נמוך למשל ממתקים או חטיפים, אז את תשמיני אבל הרבה פחות ממתוקים או מאכלים אחרים.
פירות הרבה יותר עדיפים על עוגה או ממתקים
כמובן שהם מוסיפים קלוריות כמו כל דבר אחר
אבל זה עדיף ^^
לא חושבת שתשמיני בגלל זה
אלא אם כן את אוכלת הרבה דברים משמינים ביחד עם זה חחח
כמובן שהם מוסיפים קלוריות כמו כל דבר אחר
אבל זה עדיף ^^
לא חושבת שתשמיני בגלל זה
אלא אם כן את אוכלת הרבה דברים משמינים ביחד עם זה חחח
תלוי איזה פירות
באותו הנושא: