7 תשובות
לדעתי shay אבל יש לי חברה שכותבת shai
שתי צורות הכתיבה נכונות.. נשאר רק להחליט חח
לדעתי תכתוב shay וזהו
AFS
אפשר גם וגם. חחח וואי shay זה השם של הילד שיש לי קראש עליו!. תכתבי איך שבא לך. למשל, לי קוראים רוני ואני כותבת ronny. ואפשר גם ronnie, roni, rony, ronee..
אנונימית
shay יותר יפה
שואל השאלה:
כן אני בדלימה הרבה זמן אני כתבתי מאז שאני קטנה shai וגם ככה זה עכשיו בתעודת זהות שלי לאחרונה התחלתי לכתוב shay אני לא יודעת כבר חח.
אנונימית
חחח גם אני בהתחלה הייתי roni גם בתעודת זהות אבל רציתי להרגיש מיוחד אז שיניתי שנה שעברה חחח
אנונימית