3 תשובות
אל תדאגי המשיח יבוא לפני
אנונימית
אם הוא לא נכנס לאטמוספירה לא יקרה כלום
אם הוא יכנס לאטמוספירה הלך עלינו כי גם יפעל חיכוך האוויר ככה שיווצר חום ואז האסטרואיד יעלה באש וגם כתוצאה מעוצמת הגרביטציה של כדור הארץ אז ברור לנו שזה יפגע
רק אם הוא יכנס לאטמוספירה
אם לא.. במזל
אומרים שרוב הסיכויים שזה ינחת באוקיינוס השקט
אם הוא יכנס לאטמוספירה הלך עלינו כי גם יפעל חיכוך האוויר ככה שיווצר חום ואז האסטרואיד יעלה באש וגם כתוצאה מעוצמת הגרביטציה של כדור הארץ אז ברור לנו שזה יפגע
רק אם הוא יכנס לאטמוספירה
אם לא.. במזל
אומרים שרוב הסיכויים שזה ינחת באוקיינוס השקט
שואל השאלה:
שאלתי אם זה עובר ליד.. לא אם זה מתנגש..
שאלתי אם זה עובר ליד.. לא אם זה מתנגש..
אנונימית
באותו הנושא: