3 תשובות
איזה שלום ואיזה נעליים. לא משנה כמה שטחים ניתן הערבים תמיד ירצחו אותנו!
חרא ניתן שטחים בשביל שלום!
לא מספיק נתנו להם להתנחל לנו במדינה עכשיו לתת לנו חלק מהמדינה שלנו... ובשביל מה?! בשביל שלום?!
אם הם רוצים שלום אמיתי שיביאו אותו מהלב ולא תמורת משהו!
אז יאלה שיגזגזו מפה ויורידו תאף
לא מספיק נתנו להם להתנחל לנו במדינה עכשיו לתת לנו חלק מהמדינה שלנו... ובשביל מה?! בשביל שלום?!
אם הם רוצים שלום אמיתי שיביאו אותו מהלב ולא תמורת משהו!
אז יאלה שיגזגזו מפה ויורידו תאף
למה שניתן שטחים ששייכים לנו? שלום, זה כבר בטוח לא יביא! ראינו מה אמרו על ההתנתקות, שיהיה יותר רגוע, שיבוא שלום וכ'ו וכ'ו וכ'ו. הדרישות של ה"פסלטינים" עולות ועולות - מה אתם חושבים? שהם רוצים רק את קווי 67'? לא! הם רוצים את כל הארץ, כלל י"ם ות"א ולגרש אותנו מכאן. הם לא מכירים בזכות של היהודים להיות במולדתם ומצד שני דורשים שטחים? זו חוצפה לשמה. ואני דיי בטוחה, שהחינוך שלהם להילחם על כל הארץ שהשריש שנאה במשך כמה דורות כלפי יהודים לא יעלם כי יום אחד יחליטו לסגת ל קווי 67'. רק בקיץ האחרון הייתה מלחמה שבה צה"ל הרס מנהרות טרור שהמטרה שלהן הייתה חדירה של פעילי חמאס לתוך ישראל כדי לבצע בראש השנה תשע"ה פיגועיפ המוניים ואתם איך הם כינו את זה? " להורס את הציונים " ואתם חושבים שזה יעלם סתם ככה פתאום כי יתנו להם מדינה? הם לא רוצים אצבע, הם רוצים את כל היד. המון מהרשות תומכים בחמאס והמון ערבים בכללי ומוסלמים לא רואים בכלל בחמאס כארגון טרור אלא כאנשים טובים! ואתם חושבים שאם ניתן להם שטחים משמע לתת לחמאס יותר כוח יביא שלום? לא! זה רק יעודד כניסה של יותר ערבים ליהודה ושמורון, חדירה של יותר מחבלים לא"י והתקפות טילים תמידיות גם על ת"א ( ואז אולי המרכז יבין מה הדרום עובר ב14 שנים האחרונות. פאקינג 14 שנים?! ואנשים מצפים שזה יעלם )
חוץ מזה, יש זכות לעם היהודי להתיישב במולדת שלו, יהודה ושומרון הם גם המולדת שלנו!
הרי היהודים הגיעו מיהודה והשמורון היה בשליטה של ממלכת ישראל! אבל מה... הגוים גירשו אותנו, פעם האשורים, פעם הבבלים, פעם הרומאים בצורה כל כך ברוטלית.. ועוד באים אלינו בטענות.
גנבו לנו הכל, וכשלקחנו בחזרה את מה ששיך לנו אנחנו יוצאים פה הרעים? זה מגוחך, זה מביש!
חוץ מזה, יש זכות לעם היהודי להתיישב במולדת שלו, יהודה ושומרון הם גם המולדת שלנו!
הרי היהודים הגיעו מיהודה והשמורון היה בשליטה של ממלכת ישראל! אבל מה... הגוים גירשו אותנו, פעם האשורים, פעם הבבלים, פעם הרומאים בצורה כל כך ברוטלית.. ועוד באים אלינו בטענות.
גנבו לנו הכל, וכשלקחנו בחזרה את מה ששיך לנו אנחנו יוצאים פה הרעים? זה מגוחך, זה מביש!
באותו הנושא: