4 תשובות
מוצק > נוזל > גז
נוזל > מוצק
אני מקווה שצדקתי (אני לא ממש יודע מה זה מעבריי אנרגיה)
בהקפאת קרח יש מעבר מהמערכת לסביבה בגלל שחלקיקי הקרח שמתאחדים פולטים אנרגיה כשהם מתחברים...
אש יש פליטת אנריגת חום לסביבה כתוצאה מהשריפה.. ) חיבור החומר הנשרף עם אטומי חמצן.)
שואל השאלה:
תודה לכם:)
שלי:)
מקרר- אנרגיה חשמלית לאנרגיית קור