התחברות
הרשמה
אכלתי היום פיתה עם נוטלה ושוקו מה כדאי לי לאכול עכשיו ואני לא כזה רעבה...?
17 בינואר 2015, 19:14
רעב
תיאבון
שוקולד
תשובה אחת
פיצהה
o
one dance
באותו הנושא:
אכלתי היום 3 סופגניות ובורקסים ושתיתי שוקו
אכלתי היום לצהריים פיתה עם שלושה שניצלים סלט מלפפונים חמוצים וקצת צ'יפס זה משמין?
אכלתי עכשיו 3 ארטיקים בטעם שוקו-שוקו מה אתם חושבים?
סקר קצרצר! חורף או קיץ ים או בריכה שוקו או וניל מלוח או מתוק נוטלה או השחר סרטים או סדרות
אכלתי עכשיו כוס נוטלה זה משמין?
אכלתי 2 מופלטות עם שוקולד נוטלה כמה קלוריות זה?
כמה קולוריות יש בפיתה (שלמה) עם שוקולד נוטלה (לא הרבה שוקולד)?
אכלתי עכשיו אגוזי ושקית שוקו ואני בדיאטה (לא נגעתי בכלום כבר שבועיים) זה בסדר?
אכלתי היום קורנפלקס אלופים, פיתה עם שוקולד, פסטה עם שניצל ועוד פעם קורנפלקס, זה בסדר?
היום אכלתי פיתה, חצי ארטיק ובורקס קטן זה הגיוני שאני לא רעבה עכשיו?
עד עכשיו אכלתי קפקייק עם כף נוטלה פלוס 9 עוגיות פתי בר ותה, זה בסדר או שאני ישמין?