התחברות
הרשמה
יש כאלה שבכוונה מנסים לקבל ציוני "נכשל" במבחנים?
19 באוקטובר 2014, 22:11
ציונים
מבחנים
הכנה למבחן
מידע
לימודים
כישלון
3 תשובות
לא ניראלי..
b
barbie girl
כן מכל מיני סיבות
D
December
יש כאלה שחושבים שזה יעזור להם בפופולאריות וחרא כזה
א
אני החדשה
באותו הנושא:
יצירת מחלה בכוונה - איך אפשר לגרום לעצמי לקבל חום, בכוונה, כאב ראש, כאב גרון ולחלות?
מה הייתם מעדיפים להיות ב5 יחידות מתמטיקה ובמבחנים רגילים לקבל ציונים כמו 50-40 או להיות ב4 ובמבחנים לקבל ציונים 80-90?
נשמע לכם הגיוני לקבל ציוני סופיים כאלה...
מה עדיף, לקבל ציונים טובים בהקבצה ב או לקבל ציונים נמוכים בהקבצה א?
זה נפוץ לקבל ציונים כאלה ביום המא"ה?
הציון המקסימלי במבחני IQ - מהו הציון הגבוה ביותר שניתן לקבל במבחן IQ?
עדיף לקבל ציון טוב ב3 יחידות מתמטיקה או ציון נמוך אבל עובר ב4 יחידות מתמטיקה?
למה יש בנים שבכוונה מנסים לעצבן? כאילו מה הם מנסים לעשות?
מה עדיף, לקבל ציונים של60 ב5 יחל או לקבל 100 ב4 יחל (במתמטיקה)?
אתם חושבים של5 יחידות מתמטיקה חייב להיות מורה פרטי בשביל לקבל ציונים טובים?
אם המגן שלי בהיסטוריה הוא 70, מה הציון שאני צריכה לקבל בשביל לקבל עובר (56)?