4 תשובות
שואל השאלה:
כן עד עכשיו מהבוקר 450 אולי טיפה פחות.. אמרו לי בסטפס שזה טוב ככה לדיאטה עד 500
כן עד עכשיו מהבוקר 450 אולי טיפה פחות.. אמרו לי בסטפס שזה טוב ככה לדיאטה עד 500
אנונימי
זה לא טוב בכלל, זה מעט מידי. בן אדם חייב לפחות לאכול בין 900-1000 קלוריות.
לא, זה ממש לא טוב
זה הכל?
באותו הנושא: