3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה:)
השלמתי בגרויות אקסטרני 10 יחידות הלכתי אליהם והם אמרו שאני מקבלת רק אישור לימודים ולא תעודה כי הם לא מנפיקים תעודה ורק בתיכון מקבלים תעודה.
מה אני אמורה לעשות כדי לקבל תעודה ולא רק אישור?
אנונימי
שואל השאלה:
יעני אפחד לא יודע?
אנונימי
באותו הנושא: