התחברות הרשמה

ביום שלישי לומדים? וברביעי?

20 בספטמבר 2014, 20:10
בתי ספרכיתהבית ספרלימודיםתיכוןבני נוער    
2 תשובות
נראלי שמשתחררים לחופש ב-24.09, יום רביעי
D
Darling, You'll Be Okay
שואל השאלה:
מה זה משתחררים, יש חופש ברביעי או לא? חחח
L
Love Love Nightmare
באותו הנושא:
אתם לומדים בימי שישי?
רק אני לא מבינה למה לומדים ביום שישי?
איך זה שיש אנשים שלא לומדים בימי שישי?
אתם לומדים בימי שישי בבית ספר?
פליז תכנסו שנייה יש לי יום הולדת ברביעי ויש לי שאלה
האלה שמתחילים ב3.9, זה אלה שלא לומדים בימי שישי בכללי?
אם הוצאתי 4 גימלים ביום שישי (אתמול) אז מתי אני אמורה לחזור לבסיס, בשלישי או ברביעי?
האם לומדים ביום שישי?
למה לומדים ביום שישי בכלל?
אתם לומדים בימי שישי? וזה כיף?
יש בתי ספר בתל אביב שלא לומדים יום שישי?