7 תשובות
אורט סינגאלובסקי ועירוני ט'
מכיתה י' לא לומדים בתיכון חדש אני יודעת. אבל גם עירוני ד' ויש עוד הרבה
זה שונה מבית ספר לבית ספר..
בתיכון חדש לא לומדים בשישי רק מכיתה י'
בעירוני ד' כיתות יב לא לומדות בשישי
עירוני ה' גם לא לומדים בשישי
במוזות לא לומדים בשישי..
גמנסיה לפי מה שהבנתי..
אנונימית
באורט סינגאלובסקי מכיתה י ובגימנסיה
אנונימי
עירוני א'
אנונימי
כל תיכון הוא שונה
בעירוני ד' לא לומדים בשישי רק בכיתה יב'