3 תשובות
כי חם, לומדים המון ואתה שם שבע שעות בממוצע ככה שזה ממש מעייף, וגם כשמפעילים את המוח זה מעייף
אולי כי זה שלוש בלילה
זה די מאוחר
אתה צריך להיות עייף בשעות כאלה
זה לא מוזר או חריג
זה די מאוחר
אתה צריך להיות עייף בשעות כאלה
זה לא מוזר או חריג
אולי עומס הלימודים?
באותו הנושא: