7 תשובות
כולכך! אני מעדיפה לחיות בלילה ולישון ביום
אנונימית
כנלל ישלך את השקט שלך אפחד לא מפריע
הלילה נועד כדי לישון, לא האנשים "בחרו" ככה.
מה?
אכן, היום כל כך משעמם והאווירה בלילה הרבה יותר כיפית
שואל השאלה:
הלילה לא נועד בכדי לישון.
בזמנים שלא היה חשמל אנשים בחרו לישון בלילה ולהיות פעילים ביום מהסיבה הפשוטה שביום יש אור. איפה בדיוק חקוק שהלילה נועד בכדי לישון? הוא לא, פשוט היה הגיוני יותר ששעות הפעילות יהיו בזמן מואר (וזה כבר לא לגמרי תקף בשביל התקופה שלנו) וזה הפך להרגל, זה הכל.