4 תשובות
כן, אבל הכל יצא בצבעים שחור-לבן.
אצלי במדפסת חייב שיהיה מחסנית ב-2 הצבעים, אז יכול להיות שתצטרכי להשאיר את הצבעוני (אפילו שזה ריק).
אצלי במדפסת חייב שיהיה מחסנית ב-2 הצבעים, אז יכול להיות שתצטרכי להשאיר את הצבעוני (אפילו שזה ריק).
תהפכי את ההגדרות בהדפה לשחור לבן לפני זה
זה תלוי במדפסת יש מדפסות שדורשות את המחסניות האחרות. נסי להדפיס דרך קובץ - הדפסה- מאפייני מדפסת ובחרי שחור לבן ונסי.
תשני את ההגדרות להדפסה בשחור לבן.
בדרך כלל המחסנית של שני ראשי הדיו צריכה להיות במקום, אז תשאירי את הצבעונית למרות שהיא ריקה.
בדרך כלל המחסנית של שני ראשי הדיו צריכה להיות במקום, אז תשאירי את הצבעונית למרות שהיא ריקה.
באותו הנושא: