3 תשובות
פתיתים זוהי פחממה זה לא בריא אם אוכלים בכמויות אבל את הפחממה הזאת אנחנו צריכים בגוף. ההבדל הוא הצורות והמרקם. ונכון עדיף לא לשים הרבה שמן זה לא בריא כול כך..
מבחינה תזונתית אין ממש הבדל, כולם פחממה עם ערך גליקמי גבוה.
כולם הם פחמימות, כן זה בריא במידה.
לפי מה הכי משמין זה ככה,
פסטה הכי,
אחר כך פתיתים
ואורז לבסוף.
אני אישית נורא אוהבת אורז ואני ממש לא משמינה מזה.
בקשר לשמן בעיקרון הנורמל זה לשים כף, אני ממליצה פחות.. זה גם יותר טעים
לינוי