2 תשובות
למה לא
את מתכוונת מבחינת כשרות?
אם את שואלת אם זה כשר, אז אין שום בעיה כל עוד הפתיתים והאיטריות לא התבשלו או התערבבו עם חלב או מוצרי חלב (כמו גבינה צהובה וכו'). אם זה לא ערבוב של בשר וחלב ביחד, אני לא רואה למה זה לא יהיה בסדר.
מקווה שהבנתי נכון את השאלה..:) כל הכבוד שאת שומרת, אני ממש מעריכה אותך.
יום טוב3>
אדל