5 תשובות
תאכלי איזה סנדוויץ עם ממרח גבינה לבנה ותוסיפי איזה ירק או שתקחי זיתים ירוקים (יותר בריא משחורים), תקחי קרונפלקס בכוס וחלב בכוס ותשתי ותאכלי את זה פשוט.. ממליצה לך משהו עם לחם כי זה יותר משביע, בתאבון:)
תשתי מים זה משביע ותאכלי מלפפון
אנונימי
זה לא הרבה מה שאכלת.. את יכולה לאכול עוד משהו אם את רעבה (:
תאכלי. את לא אכלת כמעט כלום היום וזה לא בריא. מחר תאכלי כמו שצריך
הבריטי השאנן
שואל השאלה:
אז אכלתי בסדר בסך הכל? כמה קלוריות זה יוצא אתם חושבים?
אנונימי
באותו הנושא: