4 תשובות
להתקלח זה תמיד טוב d:
תעשי מקלחת חמה כזאת.. כיפית (:
ובלי שום קשר תתלבשי חם.

תרגישי טוב p:
אנונימית
כן, כל עוד את מתקלחת עם מים חמים ולא קרים אני לא מוצא בזה בעיה.
משיב
בטח שכן!
תתקלחי עם מים חמים ותתיבשי מהר ותשתדלי ללבוש בגדים חמים (שימי על האסקה או משהו כזה)
רפואה שלמה! ^-^
מה זה קשור למצוננת?! אם את חשה צורך להתקלח, אז לכי על זה!
אנונימי