10 תשובות
כן ;)
כן
ואו, מי שלא עושה 5 יחידות מתמטיקה הוא טיפש?
מתמטיקה היא כל כך לא הכל בחיים.
מתמטיקה היא כל כך לא הכל בחיים.
יש כאלה שחכמים בדברים אחרים.. אבל אצלי זה בעיקר מתמטיקה 5 יח':)
אנונימית
אני מכיר את החומר של 5 יחידות אם את/ה צריכ/ה עזרה
גם אחד שלא עשה בגרות בכלל יכול להיות חכם או אינטלגנט.
אנונימי
חחח.. יש אנשים שלא עושים חמש יחידות והם גם חכמים ואינטליגנטים..
אנונימי
אני אבל אני עולה לי'
באותו הנושא: