3 תשובות
קיבלתי בזה 95 ואני בכיתה ט. למועד ב כדי שתלמדי טוב יותר זה ממש קל
אנונימי
שואל השאלה:
קודם כל איך כיתה ט ואתה עושה בגרות? וזאת לא הייתה השאלה יא קקה
קודם כל איך כיתה ט ואתה עושה בגרות? וזאת לא הייתה השאלה יא קקה
אנונימי
לא עשיתי בגרות באנגלית, אבל באמת שזה שטויות.
יש מועד ב'.
יש מועד ב'.
באותו הנושא: