4 תשובות
לא זה נקרא לא מסכים עם תעותיו הפולטיקיות זה נקרא שמלני או ימני
זה לא נקרא גזענות הייתי במצב הזה וזה ממש לא טוב הרבה אנשים נופלים בזה אחרי הכל הוא גם בנאדם והדרך חשיבה שלו שונה ואם תנסי גם אצלו תמצאי הגיון עם רגש שהתגבר על הגיון אחר..
וזה לא נקרא ימני או שמואלני אלה הם פשוט מיצגים את הזרם הפוליטיקה זה לא מחייב שיש שנאה בינהם!
וזה לא נקרא ימני או שמואלני אלה הם פשוט מיצגים את הזרם הפוליטיקה זה לא מחייב שיש שנאה בינהם!
שואל השאלה:
אבל גם לשנוא מישהו על פי דעותיו הפוליטיות זה נחשב גזענות.
אבל גם לשנוא מישהו על פי דעותיו הפוליטיות זה נחשב גזענות.
אנונימי
גזענות זה לפי הגזע. אז לא
באותו הנושא: