6 תשובות
כן..
כן
ברור! (יאמי..)
לא.. ארוחה צריכה להכיל מרכיבים מכל אבות המזון ובארוחה הזאת אין פחמימות. אני מציעה לך להחליף את אחת הביצים בפרוסה או שתי פרוסות לחם
ברור שצריך את 6 אבות המזון אבל אם לא בא לך אז תאכל גם את זה זה בסדר וזה טעים:-) ^^♥
זה נחמד אבל תוסיפי נגיד 2-3 כפות אורז, אולי תקחי שניצל ותטגני אותו (בלי שום פירורי לחם ) זה יוצא פרגית וזה ממש טעים
באותו הנושא: