6 תשובות
זה לא בריא לא לאכול כלום כול היום ואחרכך לאכול דברים לא בראים
כמה עוגה אכלת? וזה ממש לא טוב זה פוגע בחילוף החומרים צומות כאלו...!
זה לא בריא, איפה ההורים שלך? תבקשי שיכינו משהו או סלט.
מה שאת עושה לא נקרה דיאטה אלא הרעבה. זה ממש לא בריא ואפילו מסוכן. ואם את חושבת שמה שאת עושה זה דיאטה אז כנראה שיש לך הפרעות אכילה ואת בהכחשה.
תלוי כמה אכלת - אבל זה לא ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי בכוונה:/ ביקשתי מאמא שלי לקנות ירוקות שאוכל להכין אוכל בריא אבל היא לא קנתה:/ אין במקרר חוץ מעוגה וחלב
אנונימי
באותו הנושא: