7 תשובות
תגיעי למשקל נורמאלי ולא תת משקל.
זהו לא אומרת יותר כלום.
ואת יכולה לאכול פסטה ואחרי זה ירקות או פירות
אנונימי
ירקות, פירות, פריכית עם גבינה
למה תת משקל ולא משקל נורמאלי? רק שואלת, את יכולה לאכול בננה או ירק כלשהו, רק נסי להגיע למשקל רגיל ולא תת משקל
אני בתת משקל ואני מנסה לעלות אני אוכלת כל הזמן פסטה וסלט.. ><
אנונימי
תפוח. אותי זה מאד משביע ולא נראה לי שזה מכיל כל כך הרבה קלוריות
אנונימי
תקחי איזה חטיף בריאות, או עוגיית בריאות, וזה ישביע אותך.
לי זה עובד.