5 תשובות
כריות זה משמין
כריות זה מלא שוקולד בפנים, אם כבר את רוצה אז קורנפלקס.. שזה עם ויטמינים
זה בסדר חד פעמי אבל לא בתור משהו קבוע.
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימי
ככה. בלי קשר לירידה במשקל זה סוכר וזה מעובד וזה לא בריא. לגבי קלוריות - לקחת מעט זה לכאורה בסדר