4 תשובות
זה איך שהבליבריות קוראות לזין שלו... כן... עצוב...
גרי זה הזין שלו.
הוו.. ג׳רי.. 3>
ביום כזה עצוב אתן חושבים דווקא על השטויות האלו? תיתביישו..
באותו הנושא: