6 תשובות
סטלה מאריס מדהים!
אני אישית בגלל שגרה בהדר, הייתי רואה בגאולה -מדהים!
וואוו מהאוניברסיטה את חייבתת
באוניברסיטה יש גג כזה שאפשר לעלות עליו ורואים משם את כל מפרץ חיפה... נראה לי חוויה בזריחה;)
טיילת לואי או בסאן ביץ' בחוף דדו
חלק מהדברים שאמרו פה לא כזה מתאימים לכל השנה חח כי השמש מגיעה מהצד השני.
אבל למשל מה שאמרו את הגג של האוניברסיטה זה מדהים. רואים חצי מהמדינה משם.
זה ליד הכניסה לבניין אשכול או ממש אפשר לעלות בבניין אם זה פתוח לקומה הכי עליונה לתצפית.
אבל למשל מה שאמרו את הגג של האוניברסיטה זה מדהים. רואים חצי מהמדינה משם.
זה ליד הכניסה לבניין אשכול או ממש אפשר לעלות בבניין אם זה פתוח לקומה הכי עליונה לתצפית.
באותו הנושא: