6 תשובות
טיילת לואי או בסאן ביץ' בחוף דדו
סטלה מאריס מדהים!
חלק מהדברים שאמרו פה לא כזה מתאימים לכל השנה חח כי השמש מגיעה מהצד השני.
אבל למשל מה שאמרו את הגג של האוניברסיטה זה מדהים. רואים חצי מהמדינה משם.

זה ליד הכניסה לבניין אשכול או ממש אפשר לעלות בבניין אם זה פתוח לקומה הכי עליונה לתצפית.
וואוו מהאוניברסיטה את חייבתת
אני אישית בגלל שגרה בהדר, הייתי רואה בגאולה -מדהים!
באוניברסיטה יש גג כזה שאפשר לעלות עליו ורואים משם את כל מפרץ חיפה... נראה לי חוויה בזריחה;)