10 תשובות
שקיעה (:
שניהם זה ממש יפה!
זריחה לדעתי..
שתיהם מאוד יפים
זריחה בעייני, למרות שגם בשקיעה זה מהמם
שקיעה, למרות גם בזריחה יפה
ההבדל הוא בצבעי השמיים, מה שנתון לשיקולך. חוץ מזה, הצל של מה שתצלמי בכל זאת יהיה ארוך.
שניהם ממש יפים ומיוחדים ♥
חתיכת סתומים הזריחה באה מהצד השני לא רואים אותה מהים