5 תשובות
כן
אנונימי
הייתי מביא ביד ואז ישן
אנונימי
אם אין בובספוג אז כן
האמת? לא, הייתי מנצל את הזמן ונשאר ער עד שנהיה ממש עייף..
חח כן..
באותו הנושא: