6 תשובות
זמן, זמן ועוד זמן. הזמן פותר את הכל לבסוף.. ואם לא פותר אז לפחות משכיח.
גם לי זה קרה לא מזמן אבדתי מישהו קרוב אליי והיה לי קשה אבל המשכתי אלה
אבל זה לא מישהו אחד..
זה כאילו בכוונה הורגים לך את כל מי שחשוב לך
זה כאילו בכוונה הורגים לך את כל מי שחשוב לך
לא. אבל עם הזמן זה טיפה מתאדה אף פעם לא מתגברים פשוט מכחישים אבל בסוף מבינים: ( ( (
החיים ממשיכים הלאה. נכון זה מאוד עצוב, אבל אי אפשר כל החיים לשבת ולבכות.
אנונימית
לנסות להתגבר ולהמשיך הלאה
באותו הנושא: