2 תשובות
המושג "הבית המרכזי" לא ברור.

הכלל הוא שכל מחזיק במכשיר טלויזיה צריך לשלם אגרה עבור המכשיר.

לא נכון.
הכלל הוא שכל בית אב משלם, ולא כל אדם.
יוסי
באותו הנושא: