2 תשובות
כדאי לראות שהכל תקין.
כל הכבוד לך שיצאת מזה, אני באמת מעריכה אותך..
כל הכבוד לך שיצאת מזה, אני באמת מעריכה אותך..
מסכימה עם התגובה הראשונה, כל הכבוד!
ההורים יודעים? היית במעקב של רופא?
תמיד מומלץ לבדוק
כל הכבוד לך!
ההורים יודעים? היית במעקב של רופא?
תמיד מומלץ לבדוק
כל הכבוד לך!
באותו הנושא: