2 תשובות
אסיפה הלאומית: זה כשמעמד השלישי התאסף ביחד וצירף את כמורה והאצולה ודיברו בעיניני זוכויות האדם. אחווה הזכות לקנין הזכות לחיים.
בני המעמד השלישי התכנסו באולם בארמון המלך והכריזו על עצמם כאסיפה לאומית וקראו לשאר המעמדות להצטרף אליהם. באסיפה הלאומית לא הייתה משמעות למעמד של אדם. ;)
באותו הנושא: